fredag 15 juli 2011

glömde varför

fan. hade glömt bort varför ja ogillar henne -.- varje gång vi ses så hackar hon på min vikt,  å hur ja ser ut. tror hon inte att ja vet?? tror hon att ja e helt dum i huvet eller? och varje gång!! fan låt mig bara va så ska göra nåt åt min vikt. men de e kanske inte så kul å hela tiden få höra att man borde träna mer å äta nyttigare. å sen gör hon de inte så jävla lätt för mig att äta nyttigare när hon bjuder på sån mat hon vet ja gillar men som inte är så nyttigt. -.- men imorgon så åker hon å sen slipper man henne framtill strax innan jul (eller kanske efter?) när man åker över å hämtar julklapparna från dom där borta. orkar inte me att alla ska tjata om hur ja ser ut. JAG VET HUR JAG SER UT. Jag behöver inte höra de från allt å alla!!! å särskilt inte från släkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar