onsdag 27 juli 2011

skroten!

blev en tur till skroten idag. hittade min drömbil där men den va tyvärr redan såld :( så jävla underbar bil! den skulle bli perfa som projekt på skolan. men man får väl hitta på nåt annat. lite trist bara att man hittar en bil när man inte letar å får veta att den redan e såld när man väl hittat en. aja men jag följde ju me på skroten för å hjälpa onkel Joar me å hitta lite reservdelar till AgnesBeates folkracebil. hitta ju nå styrstag, fjäderben å diverse annat han behövde. å mitt upp i allt där på skroten stod drömbilen min. åhh! ja vill ha den där Forden :( får helt enkelt hoppas på att han som köpt bilen ångrar sig å inte vill ha den, för då kan jag köpa den ;)
sen upptäckte jag att man inte ska följa me Joar å meka för då får man pengar för nåt man gjort frivlligt x) dom pengarna sparar jag. kan behövas till å köpa bil (eller delar till volvon som står här hemma)
när skroten va avklarad så for vi till campingen å fika lite å pratade. saknar faktiskt släkten därborta i norge. finns inge roligare folk :') 


Modell: AgnesBeate

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar