måndag 13 februari 2012

just another day in this lonely life xD

måndag :) å imorgon e de Valentine's day ..... överskattat tkr jag dock.
har idag varit till skolsyster å pratat så imorgon får jag prata med läkare på hälsocentralen :/ hoppas han har nåt vettigt svar på mitt problem :s
så nu blir ju mamma iaf...
har verkstad hela veckan så blir väl inte så mkt gjort på denna sida skulle jag tro. humöret e på topp efter helgens städande(kan ni fatta, jag städade självmant. helt själv! ingen som sa åt mig att görat. de bara blev så. hahah) onödigt stolt kanske men om ni hade sett hur de såg ut i de där rummet innan så skulle ni nog förstå x)
ska väl tänka ut vilka individuella val ja ska ha(sista dan e ju idag) dekorationslack e ja ju sugen på men även jägarexamen... svårt val :(

drar å våtslipar lite till då :) hörs hej xD

i sommar blir de ett år sen (y)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar