tisdag 7 augusti 2012

Tisdag och ensam

Ja då sitter jag här och rensar mitt minneskort som pappa ska få. Har som ingen större användning av den själv då jag har min iPhone. Bättre då att han får ta det å han som har större nytta av den än att den bara ska ligga i en låda och skräpa. 


Är typ helt ensam om dagarna. Syster for iväg till en kompis igår och sov där inatt för att hon skulle ta 10-bussen in till stan idag och följa med min faster och hennes familj hem till Norge. Gaaaah kommer sakna Matilda och när hon kommer hem igen då är jag på väg till göteborg så henne kommer jag inte få träffa alls på tre veckor. Å om tre veckor börjar skolan igen oxå...
Bröderna är hos grannen och leker hela dagarna så dom märker man inte av så mycket. Just idag va dom så snäll å vänta tills jag vaknat innan dom lämna gårn' och pappa och mamma jobbar ju så dom är inte heller hemma. Trisssst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar