måndag 7 maj 2012

en helg och dansgalan

blev en rolig helg denna helg oxå :) va med min underbara vän jennifer lördag och söndag hos henne i ås. först hade vi bestämt att vi skulle på näldengalan. men sen var det ingen fler av våra vänner som kunde åka dit så då bestämde vi att vi skulle bara vara hemma och hitta på nå istället, men på lördag eftermiddag fick vi nåt ryck och ringde först madde å "beordrade" henne att åka på galan med oss x) haha. å sen ringde vi leif och fick skjuts av honom till nälden :p åkte dit, betalade och eftersom jag ändå inte hade tänkt att dansa så tog jag på mig att vara våran lilla garderob. typ :p men precis som förra året på galan så vart man ju själv sugen på att gå ut på dansgolvet. blev en dans med tobias :') och fan va jag har saknat dansen! ångrar lite att jag gick å sa att jag inte kan dansa bara för att slippa bli uppbjuden. men men, nästa år blir det andra bullar. fanimej om jag inte dansar.

tack vänner för lördag kväll. helt underbart roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar