måndag 7 maj 2012

tandläkaren och en tand mindre

fått mycket gjort idag. först på banken och satt in studiebidraget för april och ordnat så hädan efter får man pengarna direkt in på kontot :) och sen till polisen och ordna ID, å när vi va klar där så blev det ner på centrum och hälsa på hos Bellan på jobbet. pappa bjöd på lunch där på Plaza innan jag skulle till tandläkaren och dra en visdomstand som låg ner. inte de skönaste jag gjort. sen gick man omkring med halva ansiktet och halva tungan bedövad och alldeles avdomnad, blev jättekul å prata med mamma och pappa inne skoaffären å nån random morsa och hennes unge titta på mig som att jag vore dum i huvet och helt efterbliven. Wtf! liksom. 


summan av dagen; jag blev en tand mindre men ett ID och två par skor rikare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar